Wednesday 3 August 2016

Filled Under:

6 Sebab Kenapa Lelaki Lebih Sukakan Wanita Yang Berambut Panjang.. ADUHHH... Idaman ramai lelaki ini..



Memang tidak dinafikan ada lelaki sukakan wanita tinggi, ada yang sukakan wanita rendah kecil molek. Ada lelaki inginkan wanita putih gebu, ada pula yang tak kisah tentang warna kulit.

Bagaimana pula dengan rambut? Tak kisah la sama ada wanita bertudung atau tidak, setiap lelaki ada citarasa masing-masing tentang rambut wanita.

Kalau ikutkan, lelaki lebih sukakan wanita berambut panjang dari rambut pendek. Sebab apa?

1. Wanita rambut panjang lebih menarik


Bagi lelaki, wanita rambut panjang lebih menarik jika dibandingkan dengan wanita berambut pendek. Rambut panjang menyerlahkan lagi kecantikan wanita.

2. Wanita rambut panjang lebih subur


Tak dapat dipastikan apa kaitan rambut panjang dengan faktor kesuburan. Tetapi, kajian mendapati, wanita berambut panjang lebih subur dari mereka yang berambut pendek.

3. Wanita rambut panjang lebih sihat


Apabila rambut wanita itu panjang, beralun dan cantik, itu bermakna dia mengamalkan pemakanan yang sihat. Ia boleh dilihat melalui kecantikan rambutnya.

4. Wanita rambut panjang lebih seksi


Ini realiti. Dalam hubungan seks, lelaki lebih sukakan wanita berambut panjang.

5. Wanita rambut panjang boleh cuba macam-macam style


Lelaki ni jenis cepat bosan, lebih-lebih lagi jika pasangan mereka asyik gayakan rambut yang sama je. Rambut panjang banyak kelebihan dan boleh gayakan macam-macam style.

6. Wanita rambut panjang lebih menggoda


Rambut panjang mampu memikat dan menggoda hati lelaki. Kajian mendapati, lebih 90 peratus lelaki akan tergoda apabila bersama wanita berambut panjang.